nada nada nada, algo!!

Kanner mig lite kluven. Skulle nog ha jobbat de dar timmarna pa eftermiddagen idag anda.
Ar otroligt rastlos. Behover aktiveras, big time!
For efter gardagens dokumentar-maraton tittande pa SVT:s webb-tv har jag overskottenergi sa det racker och blir over. Men jag har faktiskt inte en enda vettig grej jag behover ta itu med idag forutom att hamta I pa flygplatsen kl 15.
Hann med precis allt igar.
Pa den heliga dagen Shabbat..inte bra. Sa gar det nar jag ar ensam hemma.

Har forsokt hittat ett annat stalle an Sea & Sun i Dizengoff-gallerian att ga och sola solarium pa, men det verkar helt omojligt. Dit vagar jag namligen inte ga igen, med tanke pa vad som hande sist.
Fattar inte hur jag kunde branna mig nar jag inte gor det i solen. Forblir en gata. Det tog ca 2 veckor att aterhamta mig fran skadorna da hela kroppens hud bestod av vattenbubblor som sen flagnade. Usch!
Sa det later sakert ofattbart att jag vill utsatta mig for det igen.
Men jag aker om 3 dagar. Och det ar just det. Man ar ju inte pa stranden lika mycket som nar man ar pa semester sa maste vanja min likvita kropp innan aven om det sags att solarium inte hjalper mot det. Men for mig har det alltid gjort det. I annat fall far det val bli i Barcelona. Nastan battre faktiskt.

Sa da ar jag tillbaka pa ruta ett.. vad gor jag nu?


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0