ja ma du leva ja ma du leva

da var vi pa annu en middag ute igar igen da. pa Dalell i Newe Tzedek. valdigt mysig restaurang maste jag saga.
denna gang for att fira min fina sotnos som fyller gammal idag.
ok da, inte sa gammal, och dessutom sa varken beter sig eller ser han ut att vara just det, men det ar helt ofattbart egentligen. kanns som han alltid kommer vara narmare 30 an 40-strecket.
varfor maste vi alla behova ta samma vag framat? jag vill ga bakat, men behalla livserfarenheten.
for vad vet man om livet nar man ar 18 egentligen? inte mycket kott pa benen men man iallafall helt rynkfri och snygg.


(tyvarr fick jag inte till mer bilder....)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag håller med dej! usch,, jag vill inte bli äldre.. men jag är ju "bara" 23, och här kan jag stanna! :)

2009-01-11 @ 22:00:46
URL: http://ameliegrym.blogg.se/

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0