istiden rewind?

brrr, vad kallt det har borjat bli har nu. jag borde vara van, men den har kylan ar ine alls som i Europa.
den biter sig in pa bara benen! fick det forklarat att det formodligen har med den hoga luftfuktigheten att gora pa sommaren, som skapar fukt i vart skelett, sa da kylan kommer frostar det till och man fryser mer och blir stel. vet inte om den teorin kan vara vetenskapligt riktig, men det kanns iallafall som det. inte ens A/C:n i var lagenhet kan varma upp mig ordentligt. det ar duntacke och tjock filt pa det som galler och givetvis lang pyjamas och strumpor nar jag ska sova t ex.
jag hatar att byggnaderna inte ar isolerade har!!
det roligaste ar nar man har pratat med folk om det. de flesta forstar inte att om det ar isolerat sa haller det varmen ute pa sommaren sa man slipper anvanda A/C och tvartom pa vintern.
a andra sidan har denna kyla kommit pa senare tid. ozonlagret blir bara tunnare och tunnare sa om inte alla utslapp minskas drastiskt snart och man borjar recycla battre varlden over sa antar jag att en istid kommer sakta men sakert att ta over..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0