f****ng wind

Uha!! Kanner verkligen inte for att ga ut idag. Det blaser sa sjukt stark vind att man tappar andan. Dar rok min traning for idag, igen!
Under hela Pesach har det varit stangt i simhallen dar jag borjade min seriosaste traning pa ett ar for ca en manad sedan. Problemet dar ar att de ar valdigt snala med varmen sa om det inte ar solsken ute kan jag inte ga dit. Det ar som att ga naken i sno. Jag overdriver inte!!

I flog ivag for jobb igar kvall igen. Trodde jag blivit van med att vara ensam hemma varannan vecka, men det blir alltid lika tomt. 6 ar tillsammans och det kanns fortfarande som nar vi forst traffades. Den dar ovissheten om nar vi nasta gang ska ses. Spelar ingen roll att saker och ting ar annorlunda nu. Den finns dar, den dar mystiken, spanningen. Att man aldrig kan vara riktigt saker. Den gor mig arg samtidigt som jag alskar det.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0