da kor vi igen da

Solen skiner, det ar varmt. Man marker att sommaren ar pa g, finally!!!
Har haft ett ganska langt, fast valbehovligt uppehall fran bloggen. Jag kan nog anda kanna att jag inte riktigt har den dar lusten att beratta nagot fastan jag egentligen har massor i mitt huvud.

Som alla kanske vet ar det Pesach har nu och det marker man av inte bara for att man inte far ata mat med mjol i, Hametz, utan pa att det ar mycket lugnare och behagligare rytm har aven om det ar fler folk ute pa gatorna, och framfor allt pa stranden. Har antagligen lite med det fina vadret att gora, men manniskor i storsta allmanhet verkar och ar sa betydligt mer harmoniska. Det gillar jag. Tank om det vore sa jamt.
Den dar hogtids-hysterin gor att folk forbereder ihjal sig innan sa det ar val inte sa konstigt egentligen att de inte har energi kvar att skrika och vasnas som i vanlig ordning.
Tyvarr ar det sista dagen for min 5 dagars ledighet idag sa borde forsoka gora nat vettigt av den. Ingen tid far alltsa ga till spillo. Ciao sa lange.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0