och sen blev det inget mer med det..

mitt mote med chefen gick valdigt bra idag tror jag.
eller jag vet det.
kanns otroligt skont att fa ur sig all skit jag gatt runt och burit pa senaste tiden. det enda jag inte fick igenom var att fa ledigt nan gang ibland pa fredagar, men det var helt omojligt om det inte var till nagot riktigt riktigt speciellt och det haller jag fortfarande inte med om vare sig det ar mer jobb da an andra dagar. jag forstar, men haller inte med. poangen ar ju med den dagen att man far extra lang helg och kan dra ivag bort en svang, men icke.
tur att jag var smart nog att norpa at mig sondagen som ledig dag och borja kl 2 pa mandagar, dvs nastan 3 dagars ledighet i strack anda.
kalla mig lat, bortskamd, barnslig eller vad ni vill, det spelar ingen roll. jag ma alska mitt kreativa yrke, men ALSKAR LEDIGHET nastintill mer. svart val det dar.. man vill ju bade ha kakan och ata den, (som oss allra flesta, och som for det mesta aldrig gar..)

vad jag ville komma med apropa fredags-ledighet var iallafall att jag nu inte kan aka hit pga det. surt.
jag saknar min basta L!! hon har gatt och blivit gravid och det vill vi ju saklart fira.







 


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0