the Havaiana-bitch

jag blir verkligen inte klokare pa folk har, speciellt tjejer hur mycket jag an forsoker och ju langre tid jag bor har.
for jag forstar faktiskt inte varfor de alltid ska borja jiddra sa fort man inte tycker som dem eller om man fragar nagot som man ar lite osaker pa nar man ar inne i butiker som t ex skor och klader. nu sager jag inte att det alltid ar sa, men det ar inte ofta det inte hander, inte mig iallafall. kanske det beror pa att jag ser ut som en turist i mitt blonda har och med ljusare hy an dem, men det ska definitivt inte spela nagon roll, men det verkar tyvarr inte battre.

kanner mig fortfarande upprord over mitt "samtal" med butiksagaren, (F kan vi kalla henne) med Havaianas pa Schenkin. hon ar helt jakla galen. tankte jag skulle overraska I med att kopa ett par nya sandaler at honom, men blev plotsligt valdigt osaker pa storleken nar jag val hade dem i handen. da blev  F helt galen. hon borjade spruta ur sig information som jag skulle kunna skriva en hel uppsats om bade fram och baklanges kandes det som, for det fanns inte en endaste liten chans i hela varlden att de skulle finnas andra storlekar an de som fanns dar. det hade hon minsann tagit reda pa. det har tydligen alltid bara varit dessa. Obs! alltid!
men eftersom jag har bevis pa att det faktiskt finns, eftersom som jag har ett par inkopta i Brasilien for 5 ar sedan (inte med mig da dock) ville jag inte ge mig for jag vet ju hur de alltid ska pressa pa en en massa grejer man inte vill ha, men som man far med sig till slut anda p ga alla rabatter som overregnas en till skyar, och for att man inte orkar saga ifran. det gick inte saklart och det ar det som gor mig sa arg och irriterad. inte undra pa att israeliska man letar upp blivande fruar i andra lander.
precis som I sa en gang nar nagon undrade varfor han foll for just svenska tjejer, -"i want a woman, not a man". klockrent.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0