gladare

efter helgens galenskaper kanner jag mig otroligt pigg och "normal" for en gangs skull. har redan hunnit prickat av ett a annat som finns pa min att-gora-lista.
drar mig dock att ga till posten och hamta ut paketet fran mamma for det betyder att jag antagligen blir irriterad och det orkar jag inte bli nu nar jag ar pa sa bra humor for en gangs skull,...

det har med att ha hund forstar jag nu inneborden av iallafall och ar nog inte sa exalterad over tanken att inskaffa langre. forstod aldrig riktigt vad M menade och varfor hon stadar varje dag, men det markte jag igar pga att Zack var hos oss i fredags. hela lagenheten var tackt med vita hundhar, precis overallt fanns och finns de formodligen fortfarande. sant har jag definitivt inte tid med hur sot hunden an ma vara.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0