over and over again

det verkar som min kropp inte vill ligga i sangen langre an till kl 7 pa mornarna. och det gor mig lite sur. jag vill sova nar jag har sovmorgon!!!
laste dock nagonstans att det ska vara bra att vakna samma tidpunkt varje dag for att fa mer ork och energi till hela dagens bestyr. och det stammer nog nu nar jag tanker efter. dessutom har jag alltid varit en morgon-manniska sa egentligen borde jag inte alls vara sarskilt forvanad. for innan sommaren vaknade jag ocksa automatiskt samma tidpunkt varje dag, men sen blev det sommar och orutin.
i like; orutin.
i like less; planering och organiserat,
men det ar precis vad jag ar och kommer aldrig komma ifran. det gor mig galen pa mig sjalv ibland. hur mycket jag an forsoker vara en slarver sa gar det bara inte. kontrollfreak ar vad jag ar.

ni ser ju bara..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0