sa vagrar jag inse att jag ar sjuk

hux flux sa blev jag sjuk. bara sa dar. det borjade med en huvudvark i torsdagskvall och nu ligger jag med feber och halsont sen i fredags. det gor ont i skinnet. igar hade jag inte ens ork till att svara i telefonen men ar redan pa battringsvagen eftersom jag kan sitta har och knappa.
det varsta som finns ar att vara sjuk och behova ligga inne nar man ser solen strala utomhus och man egenligen skulle ha tillbringat hela dagen pa stranden. det suger ordentligt kan jag saga. men vagar inte riskera nagot sa det blir varre. bara att gilla laget antar jag. men san ar jag alltid, om min kropp kan fungera utan problem, dvs inget handikapp av nat slag sa mig vagrar jag inse att jag ar sjuk.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0