mycket mera

idag har jag planerat att ta mig i kragen och styra upp ett mote med chefen for en loneforhandling.
jag vet att jag ar alldeles for snall nar det galler sant, men efter all information jag fatt den senaste om vad som ar en "normal" lon for mig som ar utbildad och jobbat nastan 10 ar inom branschen ser jag rott. om det ar sa som jag fatt veta har jag blivit lurad pa en hel del pengar de senaste 6 manaderna, sa det ska bli intressant att fa veta varfor och hur de egentligen tanker. anledningen till att jag vantat sa har lange ar aven for att nar man varit anstalld 1 ar har jag mer att saga till om an arbetsgivaren. man hanger lite lost innan, men nu kan man inte bara ga och fa sparken hur som helst for att man har krav som ar mer an vad de gar med pa.
dessutom ville jag se och testa om min chef skulle saga nagot forst, men det ar klart som f*n att det ar tyst som i kyrkan nar det kommer till sadana viktiga beslut.
wish me luck!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0