erev shabbat, here i come

det varker i hela kroppen. helt slut ar jag. flippade ut det sista jag gjorde pa jobbet idag sa antar att det ar det som har satt sina spar i att fa en sa energilos kropp jag har for narvarande.
det ar inte ofta jag blir sa arg att jag borjar skaka, typ aldrig!!, men idag kom det och det anda svaret som skulle fa mig lugn igen var att skrika ur mig allt som latit mig ta emot den sista droppen i bagaren. det blev helt svart i mina ogon. och med all ratt. men nu ar jag pa battre humor om an mycket slo.

om en timme kommer nagra vanner hit pa middag, Erev-Shabbat och allt. 
I har inforskaffat massor av steaks (vilket jag i och for sig inte ater, men anda) och annat tilltugg. men sjalvklart glomde jag fa med en flaska vin nar jag akte fran stan sa maste pallra mig ner till mini-livset. sa maste nog dra pa ett kal nu. mycket att hinna med nar man agerar vardinna.
Shabbat Shalom kolam!!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0