vart ska det ta vagen?

vet inte var jag ska borja, och om jag borde borja overhuvudet taget. det finns sa mycket som jag skulle behova fa ur mig, fast tyvarr kanske detta forum ar lite val oprivat. och det jag har pa hjartat ar allt annat an oprivat.
det brukar kannas mycket lattare att hantera vardagliga och/eller t om engangs foretelser da jag val skrivit av mig den varsta bordan, men som sagt. vet inte om jag vagar just har.. men jag vet inte heller vart det ska ta vagen, for i min kropp och sjal finns det inte plats langre. kanske bor jag oppna en blogg enbart for sant, och losenords-blockera den.
fast da kan jag ju inte fa rad om hur jag ska hantera saker och ting.
onodigt.
dilemma.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0