da sa

VIVA las fiestas!, las siestas och allt vad man kan kalla semester, MEN!!!!
da var man hemma igen da. och det kanns val sadar..
att det bara kanns sa sadar beror forst och framst pa min fruktansvart onda nacke som ger mig huvudvark. den fanns dar redan i morse nar jag vaknade, och gjort mig galen mest hela dagen.
i villan dar vi bodde (och spenderade var korta semester pa) var det A/C-out-of-control-forbrukning utan dess like.
man kan nog tycka nar man kommer fran Sverige att 23 grader ar ganska ok temperatur, men jag lovar att det var nog bland den varsta kyla jag nagonsin kannt inomhus. visst, jag forstar att det kanns mer nar man kommer in fran nastan 40 graders hetta ute, men hade jag inte haft jeans och langarmad troja pa mig hade jag nog varit sjuk igen, pa riktigt!!!

den andra anledningen till min onda huvudvark ar aven den att jag steg upp kl 5.30 i morse, istallet for 6.30. (hade nagot valdigt viktigt att gora annars hade det aldrig hant) man skulle tydligen stalla om klockan igar, men det var det ingen som talade om for mig/oss. sa efter forst varit vaken sen klockan 07 igar till att kora hem 5 timmar i morkaste kolsvartamorker pa slingerisling krokig vag i bergen och bara hinna sova 4 timmar tog det ut sin ratt i min skalle tyvarr.
dagens i-lands problem i sitt esse. fan vad bortskamd man kan vara...

(jag tanker varken borja eller namna allt annat som forsoker komma ur min hjarna just nu. det far vara nog for denna gang. for jag ar faktiskt inte sa negativ och sur, men nar man val borjar...)

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0