dagens utbrott/ irritation

vad var det jag sa?! (se foregaende inlagg..)
inte for att jag hamnade i en massa trubbel genom konstiga fragor fran handlaggaren utan snarare var allt som det skulle med alla papper jag var tvungen att annu en gang att redovisa FORUTOM det viktigaste.
och det viktigaste kan jag varken paskynda eller pa annat satt paverka mer an att vanta, -namligen rapporten fran polisen som sager att jag inte gjort nagot kriminellt det har aret.
inte nog med att jag och I satt nastan 2 timmar i bilko i sporegnet, sa akte vi dit helt i onodan. for inget kan tydligen ombeslutas utan den dar sabla polisrapporten som pga varldens langsammaste och medelalders byrokrati i det har landet tydligen inte kunde pa farbror konstapeln att fa tummen ur arslet att skicka in i tid till mitt mote som blev inbokat for mer an 1 manad sen. ska det vara sa svart liksom?!
nu har jag en ny tid om 6 veckor, men handlaggaren kunde anda inte lova att det skulle finnas i hennes hander da.

jag bara undrar, VAR FINNS LOGIKEN?! for jag blir galen pa onodigt tidsfordriv!!! 
vore det inte betydligt mycket enklare att fa ett mote inbokat direkt da de far rapporterna dit istallet for att vi sokande maste forst ringa och bestalla tid och sen vanta pa stolen i besoksrummet i ovisshet om allt ska ga vagen eller inte?!
jag har verkligen inte tid for sant har nonsens. kan systemet bli mer korkat?!

(fast ja just ja, det ar ju pa tok for high-tech att ha datorer som kan skota sana simpla saker.)

Kommentarer
Postat av: J.

Haha, kanner igen det dar, Misrad Hapnim ar ju verkligen under ALL kritik! Och det ironiska ar ju att alla som flyttar hit maste ha med dem att gora, sa man undrar ju hur NAGON kan fa en bra bild av landet med en sadan borjan??

Postat av: bloggowner

ja, eller hur?!! for att stada upp lite ar val inte for mycket begart kan man tycka, men kanske vi svenskar ar for bortskamda pa den fronten, ha ha.

2008-11-16 @ 09:16:41

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0