efter tarar kommer gladje

igar kom det. mitt vredesutbrott alltsa.
och jag kan bara saga att det gjort mer an susen, aven om det "rakade" komma under helt fel tidpunkt. och jag vet egentligen inte vad som utloste det eftersom jag just hade avnjutit en mycket delikat middag pa en av Tel Avivs absolut basta restauranger for tapas, Tapeo med fint sallskap och min karlek forstas. men det bara kom ur, med tarar och skrik och sen blev allt mycket battre. fast nar jag tanker tillbaka tycker jag lite synd om I som bokstavligt talat fick ta emot en stor fet slap i ansiktet. elakt, men ibland maste man fa utlopp for sina kanslor som sagt.



jag onskar jag hade haft med kameran och fotat de fantastiska smaratterna vi avnjot, fast samtidigt var det liksom inte lage for sant. hade kanns ultra-nordigt att fota varje minut det dok upp nagot nytt pa bordet.
by the way..jag alskar Lambrusco.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0