det jag vill, nar jag vill och hur jag vill

dear diary.
har precis kommit hem fran jobbet. varldens langsta och trakigaste pa hur lange som helst.

jag ar valdigt arg just nu. pa det mesta. t om pa mig sjalv att jag kanner som jag gor. jag hatar mig sjalv annu mer nar jag marker hur mycket jag forandrats och hur jag borjat bete mig sen jag flyttade hit. 
vill bara skrika och vrala ut hogt. sa hogt som det bara gar tills jag tappar andan. behover fa ur mig all ilska. men da kommer jag formodligen uppfattas som mentalt stord och sinnesforvirrad av I. men det kanske jag ar. och for den delen borde jag fran forsta borjan inte ens borja tanka pa hur jag kommer uppfattas nar jag satter igang med mitt skrikande.
lat mig fa gora det jag vill, nar jag vill och hur jag vill.
over and out



Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0