myror i brallan

det luktar regn ute fast solen skiner.
hade tankt att fa nagot gjort idag men det lutar at det helt andra hallet.
kanner mig sa otroligt rastlos den senaste tiden.
rastlos och slo/ energisk, myror i brallorna feeling, anda gick jag till sangs redan kl 22 igar av ren tristress, och da ar det illa kan jag saga. mycket illa. speciellt nar man vaknar upp 7.30 en lordagsmorgon och vill gora sa mycket men man orkar nada.
hade det varit butiksoppet som i de flesta andra lander hade jag tagit en runda i ett par inredningsbutiker nu, men det gar ju inte da man ar ledig. kommer att bli fullstandigt galen snart da man inte kan tillbringa tiden pa stranden en dag som denna.


jag maste harifran. inte flytta, bara resa bort, och det langt. helst nu.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0