haiom hashemesh chasack


som jag sa borjar sommaren ta slut, men idag ar vadret fantastiskt. och vi ska ha BBQ hos I's foraldrar. visserligen har de stor tradgard, men det passar sig inte att ga runt i bikini bland hans familj. de har en lite udda syn pa saker och ting, och framfor allt solen..
fan vad jag onskar att man bodde narmare stranden. jag blir galen ibland. det ar sana har dagar som far mig att langta mer an nagonsin till Barcelona igen. var duplex lagenhet vid Bogatell..
jag har lite smatt panik for att bli vit och blek igen. det gar liksom inte. det som gar annu mindre ar att forsoka fuska sig till lite farg. det enda solarie-stallet jag vet gor mig grisrosa/knallrod och brannskadad vare sig jag har varit veckor i solen som den gangen efter Thailand eller inte.
far inte bli vit igen, gar inte.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0