var sak har sin tid

om man skulle ta att pallra sig ut till solen istallet. for nu skiner det iallafall aven om det ar lite smakyligt ute.
har befunnit mig lite som i dvala den har veckan. har inte haft lust med nagonting och har varit sa fruktansvart trott. jag tror jag fatt  till en karring-varnings stampel, eller 2 minst med att ha lagt mig innan kl 21 nastan hela veckan. det ar fan inte normalt.
men det ar ju inte mitt fel att jag ar mer en morgon-manniska an en kvalls. har varit sa sen jag var liten, uppe innan solen gatt upp. och kan omojligt sova siesta. ar det dagsljus betyder det att man ska vara vaken tycker min kropp. kan lugnt saga att det ar hur jobbigt som helst da man varit ute och svirat fram till lunch dagen efter.
pa tal om det, oh God, i miss Ibiza right now!! inte bara for det utan ocksa for hur fantasktiskt allt ser ut och luktar under den har arstiden dar. det ar det som ar sa mysigt med Ibiza. det finns en tid for allt vare sig det ar sommar, var, vinter eller host. om ni forstar vad jag menar my friends


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0