"du kan inte bli arg pa andra manniskors dumheter"

har forsoker man tanka positivt och gor allt for att inte dras in i den dagligt eviga kanslomassiga karusellen som pagar har, men icke! det ar ju helt omojligt att inte bli berord!! det finns precis overallt forutom hemma hos oss, och dar kan jag ju inte direkt gomma mig dag som natt.
en liten fagel viskade i mitt ora igar nar mitt humor borjade svaja till; - "du kan inte bli arg och upprord pa andra manniskors dumheter."
sa ratt, men hur bar man sig at nar ens liv och sakerhet star pa spel da? som i trafiken t ex?
kanske det blir varre ju mer man tanker pa det, det brukar ju kunna vara sa. tyvarr ar nog inte fallet sa har.
och jag blir bara galnare och galnare.
tills vidare tanker jag skylla pa vinterdepression. sen far vi se vad jag ska lagga over lasten pa...
det beror pa vad psykologen raknar ut. och hon kommer ju harifran...


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0