kan inte bli trakigare

vaknade kl 7 i morse, lagomt kul en lordagsmorgon.
antar att det beror pa mina vita veckor som jag haft nu, 3 st for att vara exakt. kanns valdigt bra faktiskt. far se hur lange det varar for det borjar bli sjukt manga fester man blir bjuden till nu nar det ar sommar. och brollop. det skulle kunna vara en heltids-syssla att hinna med allt roligt, men jag har lart mig att fest+ jobb inte hor ihop numera. orkar inte vara helt fucked en gang till pa jobbet. det far vara slut med det nu aven om det gor mig till en valdigt trakig person. jag avbojer allt, t om fodelsedagsfesten som K hade som alla gick pa i torsdags. men jag lovar, hade jag gatt pa den hade jag formodligen svimmat av pa jobbet igar, jag kande yrseln komma. vi var 2 frisorer mindre och jag hade inte en sekunds vila mellan 9-16.30, tack vare radiopratar-killen som hade 1 timme inbokad och ville ga fran svartharig till natural blonde och fixa till sin frilla som inte alls blev emo da Z klippte honom i sondags. 5 timmar senare efter mycket spring och stress mellan kunder kunde jag antligen skicka hem honom.
kanner mig inte speciellt utvilad efter en natts somn, men tankte vara on the beach hela dagen dar inga som helsta krafter behovs. det ar grejer det.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0