trottast

skont att vara hemma igen. dom dar religionslektionerna ar inte alls roliga att aka till sa sent pa kvallen efter en hel dag pa jobbande fot. forstar inte varfor det ska vara sa nodvandigt. sakert for att var Rabbi befinner sig i synagogan innan sa kan inte tidigare, men vad hjalper det mig, jag tycker iallafall att det ar hemskt anstrangande. den sista energin man har som racker ungefar till att ta 2 steg framat eller till att lagga sig ner gar at till att forsoka hanga med och forsta alla krangliga hebreiska ord, vilket jag saklart inte gor.
det har kommer ta lang tid, det marker jag det. a andra sidan ar jag inte direkt pa vag nagon annanstans precis nu sa tills dess att jag drar harifran borde jag nog anda ha fixat det hela.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0