se dar ja

jag tror visst att de dar blommorna jag gav till mig sjalv gjort susen for jag borjar redan ma battre.
det blir till att dra sig till jobbet imorgon om det fortsatter sa har.
min chef gav mig dock ett valdigt trevligt meddelande i morse som lat typ '-take all the time you need to feel better", vilket man latt skulle kunna utnyttja i den har situtationen. fast det tanker jag faktiskt inte gora. ar less pa att vara hemma och instangd nu. behover aktiveras och rora pa mig, rejalt!!  
tyvarr ligger I och fortfarande surar over sitt maende och hade det inte varit sa att han driver mig till vansinne just nu (alla karlar for den delen som ar sjuka gor det) hade jag overvagt att stanna hemma och pyssla om honom. men jag tror det ar bra om vi far en liten paus ifran varandra nu. det blir for intensivt att vara hemma tillsammans hur mycket man an alskar den andra parten.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0