vi far val se

idag ar det meningen att jag ska traffa agaren till solarie-salongen men eftersom hon inte horde av sig i tid igar ar jag inte sarskilt optimistisk om ett mote idag heller. ju langre tid det gar desto battre ser min hud ut (battre lage for undanflykter for henne) aven om jag fortfarande ser ut som ett miffo. jag hoppas innerligt att jag inte kommer fa stora pigment-flackar pa magen och ryggen. fatta att jag t om flagnar mellan benen, dvs jakligt osexigt.
det tar mig till en annan fundering - jag hoppas detta inte kommer forstora min Infra-behandling. det ser inte bra ut for det i denna stund.

har hur mycket som helst att hinna med innan jobbet idag som alltid onsdag och torsdag sa dags att avrunda har.
ciao sa lange







 

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0