muterade javlar

har sitter jag och dricker nescafe utan mjolk, det smakar inte speciellt gott kan jag saga. maste nog ta mig ner till mini-livset anda, det gar ju liksom inte att starta dagen utan atminstone en "normal" kopp kaffe. det ar synd att det knappt existerar filterkaffe har for da hade jag haft en kaffebryggare hemma for lange sedan, men med det kaffe som finns har ar jag hellre utan.
jag kanner mig riktigt utvilad av nagon anledning med tanke pa att bade jag och I vaknade upp 2 ganger under natten och forsokte hitta myggan/myggorna som bet sonder oss totalt.
har aldrig fatt sa stora bett som har och pa de mest ofattbara stallen. 3 st pa 3 olika delar av kroppen, mitt lillfinger t ex ar dubbelt sa stort som den andra och I's ben blev rejalt sonderbitna, han som aldrig blir biten. vi hittade aldrig nan saklart.
jag forstar inte ens hur/ varfor de flyger upp till 13:e vaningen pa ett hus, ca 35 meter upp fran marken och letar blod. trodde de holl till mer dar de vaxer trad och buskar och vid vatten, men dar hade jag visst fel. kanske de har javlarna som ar fodda har ar muterade, kanske de t om tillhor nan terrorist organisation och ar hjarntvattade att angripa var som helst. ingen gar saker.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0