att organisera sitt liv

forrutom min osnygga branna kanner jag mig anda pa ganska bra humor idag, full av energi.
har ocksa antligen tagit tag i det har att fixa forvaringslador och diverse annat till garderoben, sa ikvall blir det en rejal upprensning. hittar ingenting dar inne och halften ligger pa golvet utanfor. vinter och sommarklader blandat.
lamnade aven in en massa jeans till somerskan igar.
har gatt ner en del i vikt senaste sa nu ar det mesta alldeles for stort, igen! har haft ole dole doff scenariot varje dag i veckor nu pga av min lathet att inte ga dit.
maste verkligen borja gymma igen, det kanns inget vidare att se sig sjalv bli mindre. har alltid varit smal med lite underhudsfett, men forr hade jag en massa muskler ocksa pga fitnessen.
 -8 kg gor en hel del forandringar, deprimerande..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0