battre sent an aldrig

for en vecka sedan lamnade jag antligen in min forlovningsring for fix... borde ha gjort det for lange sedan, men jag har varit alldeles for lat for det. att den har varit for stor hela tiden och jag tagit av och pa den blev som ett dagligt spel, forlovad eller inte pa mitt finger. den ar saknad, men inte bara for det utan for att den ar en del av mig nu.
guldsmeden sa att det kanske inte gar att gora den mindre pga den speciella designen men han skulle gora sitt basta for att atminstone fa den nagot tajtare. for som han sa, -det ar ju inte meningen att den ska ramla av. sa sant. sen skulle han se till att diamanterna sitter som berg for givetvis ska jag kunna ha den pa jobbet ocksa. det har jag inte kunnat an sa lange, 5 manader. battre sent an aldrig eller?!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0