saklart

for 100:de gangen igar blev det saklart att jag fick jobba over. jag fattar inte vad som ar sa svart med att boka in kunder i vart schema och se till att frisoren haller sig inom tidsramarna. det ar klart som fan att om man bara far en kvart till att klippa och tvatta en kund sa kommer man bli sen med nasta. detta ar forsta gangen i hela mitt liv jag varit med om att det funkar pa det sattet. sa manga som mojligt pa kortast mojliga tid. det hela blir inte lattare av att vi numera inte far se vart egna schema pga av den nye killen Sam's idiotiska fraga om hur mycket salongen drar in varje dag, darmed omojligt att planera dagen. kunderna droppar in som paket gor pa posten.
idag ar det inte bara det jag ska prata med chefen om.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0