the dead sea

jag visste val att det inte var nat fel pa mig och mitt huvud. fick tillbaka ultraljudet fran min hals och nacke igar och allt ar som det ska. ingen migran, men stress, o ja.
var till Doda havet i helgen och gjorde en anti-stress massage i 75 min och jag kan lova att det var bade det basta och varsta jag varit med om. sa fruktansvart ont gjorde det, MEN nu efterat kanner jag mig fortfarande helt avslappnad och ostressad. huvudvarken har inte heller varit framme under 2 dagar.
och len!!! precis som en baby. det oljiga saltet gor underverk for huden kan jag lova. sen att jag fick vattenblasor och borjade flagna dar jag brande mig av det helvetiska solariet ar en annan sak. ser ut som en fisk pa hela magen och ryggen. jag ska stamma dem, arligt. det ar fan inte normalt att bli helt sondertrasad och rod efter sa kort tid som 15 min.

   






Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0