still problems

vad trott jag blir pa det har. fortfarande problem med att satta in bilder. det verkar bara som jag har det nu nar jag har tittat runt lite pa andras sidor och informerat mig av det. fast det ar kanske inget konstigt med det nu nar jag tanker efter. jag ar van vid att alltid ha problem med diverse grejer har jamnt och standigt sa det ar nog mer konstigt nar det val fungerar.
detta ar aven en stor anledning till varfor jag inte ens orkar engagera mig om att fixa battre blogg-design, but who cares anyway? mina lasar-siffror kommer aldrig att komma i narheten av 30 000/ dag som vissa bloggar och har inte det som mal heller. dagens outfit och sant dar annat modekrams visar jag mycket sallan upp sa det ar smallar man far ta, for det verkar som att det ar grejen. ju fler ego-pics desto popularare.

dagens
for ovrigt.. det ar underbart vader ute, runt 30 gr. det kunde ha blivit en perfekt dag for mig pa stranden eftersom jag ar ledig idag, men jag ar sjuk. har feber och mar allmant daligt, ont i hela kroppen sa det blir inget av med det. istallet ska jag strax aka till doktorn och fa sjukintyg for jag tror inte min kropp orkar med nagra harklippningar eller foningar imorgon heller. sen ska jag badda ner mig i sangen och vila hela dagen och ata sa lite som mojligt sa jag inte borjar spy igen eller behover gora nr 2. orkar inte mer.
aterkommer nar jag kryat pa mig.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0