shampo problem

lyckades hitta mitt shampo igar, men det var nara ogat. efter att ha tjafsat ett bra tag med den ryska receptionisten som inte kunde ett ord engelska hittade jag den enda och sista flaskan pa en annan plats i deras salong.
hon forsokte fa mig att tro att uppdateringen av deras shampon ar precis likadana men med annan lukt, yeah right. som om jag inte skulle veta skillnaden efter att ha varvat med antingen Joicos eller detta shampo sen ar 2000 och dessutom gatt produkt-kurser for de flesta marken pa marknaden. sa ar det nar man ar frisor..
jag blir sa trott pa folk som tror sig veta mer om mitt har an jag sjalv. tror minsann att jag ska borja bestalla hem over internet istallet sa jag far precis det jag vill ha utan moten med nan inkompetent saljare. I Europa har de minsann allt man vill ha, suck!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hoppas du får en bra dag!

2008-05-06 @ 06:36:28
URL: http://vickanp.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0