live fran..

slut!!!  mina cravings for tillfallet; Malacos salta sillar och Felix smorgasgurka.


men eftersom det inte gar att kopa har annat an pa Ikea (givetvis) far jag alltid som en slang av hetsatning just da jag kopt det jag saknat ett tag. det ar ju inte direkt sa att man koper hem och bunkrar upp nar man val aker dit.
for ovrigt har de varldens samsta utbud i Sverige-butiken har. att jag kopte en lada Daim pa flygplatsen nar jag akte till Istanbul nyligen var rena rama turen aven om man kunde ha dragit paralleller nu om att jag hade pa kann att det inte finns pa Ikea langre. (de hade inte forra gangen heller.) jag tror det ar mest vi svenskar som gillar knaprig choklad.

till nat helt annat..
vad jag gillar otroligt mycket med var lagenhet ar vara solnedgangar. sa har ser det ut just nu.


att bildkvaliteten ar skit ar pga mobilkameran. batteriet var saklart! urladdat i den andra, nu nar jag forsoker blogga och dokumentera live-tid..


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0