pinky pinky

tredje gangen gillt brukar det ju sagas, ett sista forsok i denna fraga.
och just precis! det har var nog sista gangen for mig som jag solade solarium i det har landet. hade alldeles for mycket att gora igar sa jag hann inte med nat strandbesok. tankte anda fa lite farg tankte jag och vips, nu ser jag ut som rosa pantern, igen! det var knappast vad jag hade tankt. det riktigt branner pa bade ryggen magen och knavecken.
fattar inte hur man kan branna sig i ett solarium. har aldrig nagonsin gjort det forr i hela mitt liv, anda tills jag kom hit och provade Israels konstgjorda stralar.
det kanns inte alls kul, dessutom ska jag till doktorn senare och kommer sakert fa en predikning om hur man ska skydda sig mot UV-stralar. solen och cigaretter ligger ju hogt pa deras anti-listor.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0