lite less da

det var daligt med bilder har ser jag, men det gar fortfarande inte att lagga upp nagra saklart.

kanner att jag ar pa ett valdigt anti-humor idag, redan fran forsta ogon-oppningen.
for jag vet att jag maste javlas med min bil nar jag kommer till parkeringen. den har namligen last sig och vagrar starta igen, precis som nar jag kom hem fran Thailand. men jag kan inte lamna in den pa verkstaden forran i morgon och jag vagrar ta bussen som tar mig 1,5 tim till jobbet istallet for 15 min med bilen. sa det blir till att stoppa nan stackare och fa hjalp att starta min bil-skrutt med kablar. det funkar namligen da.
vad skont allt hade varit om det hade varit som i Barbapappa-serien. kommer inte ihag vad han hette men han trock pa en knapp pa magen, hans ben blev langa och sen tog han bara ett steg framat eller bakat till sin destination och vips kromp han tillbaka till sin normala storlek. snabbt och smidigt. forvisso forsvinner den dar kanslan man har nar man reser bort nanstans, men sa mycket tid man sparar till annat.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du vill får du gärna kolla mina tävlingar:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
och vara med och tävla!

Hoppas du får en bra dag!

2008-05-06 @ 07:00:48
URL: http://natalieb.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0