frid och frojd

det ar fan inte normalt att vara vaken 6.30 en lordagsmorgon. och da pratar vi inte om att jag fortfarande ar vaken, jag har precis vaknat nu, pigg som en mort. fast jag kan nog saga att det ar ganska trevligt anda for pa den har tiden pa dygnet hors bara fagelkvitter ute, och det ar inte ofta man bara hor det kan jag saga. det alltid nagon som borjar borra i vaggen, man hor en massa gravskopor, femtioelva tusen ungar som skriker utanfor eller en massa bilar som tutar och har sig. med andra ord har jag for forsta gangen pa valdigt lange en mycket fridfull och mysig morgonstund med mitt kaffe, precis som pa Koh Pha Ngang pa var veranda i bungalowen vid havet, fast utan havet forstas..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0