forsvinn sjukdomen!

ar fortfarande hemma fran jobbet och ar sjuk. kan saga att det ar jakligt jobbigt. inte nog med att jag hatar att vara sjuk, nar det ar strandvader ute ar det varre, men inte mycket att gora at. jag hoppas bara att det gar over snart. tydligen ar det nat slags mag-virus som sprider sig runt och smittar valdigt snabbt. bade jag och I ar hemma och ligger som 2 sma slakt bredvid varandra. stackars honom, det ar mitt fel, men jag kan ju inte direkt bli insatt i karaktan har hemma.
mar lite battre idag och hoppas pa att kunna ha ork till att stada bort allt virus senare.
skulle aven behova laga nan riktig mat for att se hur magen reagerar, men vagar inte riktigt. vill inte behova springa pa toaletten stup i kvarten. ar hellre utan och dricker soppa som jag gjort sen i sondags. riskfritt.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0