det ena med det andra

harligt! da ar det bara till kl 16 idag som jag maste ta ansvar, sen kan jag gora precis som jag vill igen.
att ha varit sjuk ar ingen hit nar man kommer tillbaka till jobbet. det varker precis overallt pa mig. men det blir det andra bullar av i morgon. vi tar bilen till Doda Havet namligen, for er som ar intresserade. dar kan man bli insmojd i lera och fa massage precis hela dagen om man vill, och det vill jag.
annars ar det ganska trakigt dar maste jag anda saga. det ar mitt i ingenstans och sa langt ner man kan komma pa hela jordklotet, 400 meter nedanfor havsytan. inte ett levande ting forutom alla oss som vill aka dit och ta del av de magiska krafterna som finns i vattnet. frid och frojd, fast det behover val vi alla ibland.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0