da provar vi igen

da kor vi igen da!! far se om det fungerar den har gangen. hela helgen har namligen servicen pa den har sidan hakat upp sig som sa manga andra ganger som en repad skiva. man kan bli mindre galen da man gjort klart inlagget och sen varken sparas eller uppdateras det.

nu kanns det ganska forbi att skriva om vad som hande for nagra dagar sedan.
sitter och kliar mig i mitt grymt flottiga har och forsoker komma pa nat men det enda ar att jag glomt kopa nytt shampo, fan! det ar slut! det ar valdigt viktigt att man anvander bra shampo forstar ni och att i hela Tel Aviv bara hitta ett stalle som saljer just det jag behover ar riktigt drygt. jag ar mycket besviken pa Kerastase fornyande av shampon som var mycket battre innan sa det enda som ar tur med detta ar att butiken ligger 5 mitt fran mitt jobb. jag hoppas att deras lager inte ar slut bara.

(har var du meningen att en bild skulle ta plats, men det gar fortfarande inte saklart.)


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0