change of plans

det fanns bara san dar acklig mjolk de har i Spanien, som man maste kopa om man inte gar och handlar pa morgonen da det fortfarande finns farsk mjolk dar. sa det blev en stor latte istallet, inte helt fel det heller.
har precis fatt reda pa att det blir ingen tripp till Doda Havet idag for I ar for trott for att ga upp ur sangen, sa jag tankte joina min van M pa stranden istallet. egentligen vill jag inte ens aka dit och trangas med barnfamljs-maffian idag, men eftersom jag ser ut som ett lik far det bli sa anda.
vi ska anda ha BBQ med henne, hennes pojkvan och andra vanner senare sa jag ar inte ledsen for det. det kan bli bade intressant och trevligt idag. sa lange det inte blir familjetraff ar jag glad.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0