borta bra men hemma bast i detta lage

borta bra men hemma bast maste jag nog anda saga, for det var ju sa kallt. aven om Istanbul kandes som en blandning mellan mellanostern och Barcelona (i love Barcelona) ar det skont att vara tillbaka igen. galet folk i otroligt vacker miljo. vilka byggnader sager jag bara!!! sista dagen kande jag hur jag verkligen saknar att bo i Europa, men bade jag och I ar overens om att flytta tillbaka till Spanien eller nat annat trevligt stalle sa fort var uppgift har ar fixad sa jag hanger inte lapp for det.
att fa fler erfarenheter, bade bra och daliga ar aldrig fel, ju fler desto battre. och att jag varit lite down pa sistone ar inte heller konstigt, for vem kan vara glad som the Brady Bunch precis hela tiden?

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0