att organisera sitt liv 2

nu hander det grejer forstar ni. det har varit pa tal om detta en langre tid men att det klarnar upp nu kunde inte varit i battre tid med denna livstrotthet jag kanner for tillfallet. inte trott pa livet, men trott pa det har. kanske jag ar sjalvisk eftersom det ar framst jag som har depressions-problem, men nu har I aven han insett att i hans egna hemland ar det inte sa latt aven om man kan spraket. man maste hela tiden watch your on back for med manniskorna har vet man aldrig vad som ska handa. jag bar t ex alltid mitt hamsa-halsband runt halsen, det ar inte for inte alltsa, aven om det later lite tontigt.
det mesta foll iallafall pa plats igar och det planeras nu en resa till ett annat land som kanske kommer bli vart nasta hem. vi far se.




PS. det tog mig 3 timmar, men nu ar garderoberna uppstyrda igen.
        shit vad mycket skrap man kan hitta nar man stadar. kladinsamlingen nasta! DS

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0