to say or not to say..

maten sog men vart sallskap ar och var det basta man kan nagonsin onska sig vilken kvall som helst som rakade vara igar.
MEN hela min kropp vibrerar av tankar och asikter just nu. svart att bestamma mig var jag ska borja med att dela med mig av i denna soppa. kanske inget rent utav. detta fenomen har jag burit med mig sen jag en kvall for nu typ 3 veckor sedan satt ute pa min bungalow-veranda pa Koh Pha Ngang och blev vansinnig pa mina vanners old-people fasoner. har aldrig nagonsin skadat sadana party-forstorare. ett tips! paborja ALDRIG nagot du inte kan slutfora!! att jag missade "the Fullmoon-party" ror mig inte ur ryggen, for vi hade sa mycket trevligare pa festen mitt ute i djungeln, men vill man inte ha roligt bor man papeka det tydligt i forhand.
image236

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0