pust och ston

det varker overallt for tillfallet, axlarna, benen, nacken, huvudet.. t om med i ogonen. snacka om hard arbetsvecka. sen D slutade forra fredagen har det inte varit en lugn stund, precis som jag forutspadde.
jag tycker i och for sig och GIVETVIS att det ar roligt, MEN understruket bara om vi ar tillrackligt med personal som kan hjalpas at, vilket vi inte varit. 
aterligen befinner vi oss i en svacka och behover mer arbetskraft pga att Evelin kom forsent for 100:de gangen harom dagen och fick en spark pa rumpan ut fran salongen for allra sista gangen. ska det vara sa svart att vakna? jag menar, hon har ju dessutom en 6-arig son som hon maste ta till skolan. att bara se bra ut racker liksom inte alltid hur duktig man an ar pa att posa/ sjunga/ frisera eller vad man nu sysselsatter sig med. engelska ar ocksa ett plus om man vill komma nan vart inom "fame".
jag gillar henne annars jakligt mycket, vi har riktigt kul ihop pa jobbet (kanske for att hon inte riktigt har alla hastar hemma, darav mycket skratt) sa jag hoppas faktiskt hon slar igenom med vad hon an vill gora efter detta. hon snackar om skivkontrakt i Mexico, men som sagt utan varken engelska eller spanska i bagaget kan det bli lurigt tror jag.
den har kvallen hittills har inte bjudit pa sa manga skojigheter mer an Israels version av Top Model pa TV:n sa jag tror bestamt att det ar dags att jag drar mig tillbaka for nu.
Laila tov kolam

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0