natural pissed?!

sen imorse kan jag inte direkt pasta att min installning till allt har forandrats sa himla mycket. jag dor!! av tristress snart om ingenting radikalt hander framover. och ska man lyssna och fa en uppfattning om vem jag ar enligt min pojkvan sa verkar det inte battre an att jag ar en otroligt negativ manniska just nu.
men ar det sa konstigt egentligen?
det ar ju faktiskt inte mycket som jag kan placera in i facket "roligt" som forgyller min narvaro dagligen for tillfallet.
det ar sanningen mina vanner. och vem mindre an om inte min andra halft ar den som far ta del av det tragiska.
istallet for naturalblonde borde jag istallet vara natural pissed eller vad sager ni?

jag kanske borde gora det sjalvklara och volontera (eller vad det nu heter) i armen. da blir det sakert liv i luckan. och att volonera ar aven bokstavligen vad alla gor, eller maste kanske man bor saga. det ar faktiskt lag pa att alla, ja ALLA israeliska medborgare frivilligt maste volontera, 3 ar for man respektive 2 ar for kvinnor.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0