inte nu igen

imorgon ar sista dagen for Bogen pa jobbet. det kommer bli sa jakla trakigt utan honom. forst G och nu han. de nya grabbarna ar sa langt ifran roliga som man kan komma. jag tycker det ar viktigt att man har kollegor pa jobbet som man kan ha vettiga konversationer med och som man skrattar med. nu med Trotter och Viktig-Petter i ganget blir det knappast intressant. spelar ingen roll hur duktiga de ar sa finns det ingen gemensam namnare mellan oss.
a andra sidan far jag se det fran den ljusa sidan; jag far mer jobb och kommer bli skickad pa olika kurser for att djupare lara mig allt om haruppsattningar etc sa jag kan nog sta ut. min chef pushar mig for olika projekt hela tiden och kanske kommer vi aka pa en workshop i Tokyo inom snar framtid sa det ar bara att jobba och skita i allt runt omkring. det har kommer ge mig mer erfarenhet till att oppna min egna salong senare, aven om jag skulle kunna gjort det for lange sedan, men kanske inte har i Israel. det kravs en viss attityd har som inte finns nagon annanstans i varlden.
image242


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0