inne och vilar

vadret har varit helt underbart hela helgen men anda har jag fortfarande inte lyckats pallra mig ut for att ta del av det. riktigt okreativ helg kan man tycka men jag ar ganska nojd med att bara ligga inne och vila for tillfallet.
igar kvall var vi pa en "Brita" for en av vara vanners andra baby och den avslutades ganska sent sa ar ratt sliten efter alldeles for manga glas vin. jag som hade lovat mig sjalv att ta det lugnt pa den fronten ett tag, men sa gar det nar man blir bortbjuden.
det verkar aven vara nagon slags baby-produktion som pagar for tillfallet i var vanskapskrets. alla ar gravida just nu eller har precis fatt tillokning. borjar kanna lite press pa oss. alla fragar och undrar, som om det vore nat konstigt med att man inte har barn. men det ar klart att det borjar bli dags snart, for allt har sin tid.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0