helt sjukt

sa dar ja. da fick jag antligen dit inlagget som javlades fran igar. schysst! tack sa mycket blogg.se., inte en dag for tidigt...
min energi som jag hade igar ar som bortblast denna morgon (darav min irritation), istallet kanner jag mig otroligt sliten och har jatteont i en av axlarna. det ar inte alls bra. jag hoppas det inte kommer in nan langharig tjej pa jobbet idag som vill ha fonade korkskruvar. orkar inte en till nu. det far faktiskt ta och racka for den har veckan. igar var det namligen brollops-maraton, eller atminstone kandes det som det. varenda kund jag hade skulle pa brollop. fick informerat for mig att torsdagar ar den popularaste dagen att gifta sig pa har i Israel, och aven den dyraste givetvis. man ska inte tro att de glommer bort det. ta sa mycket betalt ni bara kan, klart ni ska.

undrar om nagra av dessa forresten blev medvetna om vad som pagick under deras festligheter? inte nog med att det pagar ett krig just nu lyckades nan idiot smyga sig in med maskinvapen och avfyra mellan 500-600 kulor pa en religios skola i Jerusalem. 8 dog, 3 allvarligt skadade och 6 lindrigt skadade. det blir bara varre och varre tror jag. anda sitter jag har och kanner mig hur trygg som helst. helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: J.

Fast det måste ju vara bra att du känner dig trygg ändå? Annars hade man ju inte kunnat funka normalt tror jag...
(skönt för mig att höra att du känner så i alla fall, flyttar till TA i maj...)

2008-03-07 @ 09:23:40
Postat av: moi

good luck girl!!

2008-03-08 @ 06:11:23

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0