grymt irriterande

hela helgen ar och har varit rena varmeboljan har, uppat 35 grader.
men eftersom min vaxerska ar sa grymt upptagen kan jag inte njuta av det. jag vagrar namligen att raka mig. lyckades fa en tid imorgon istallet for pa onsdag, men vad hjalper det mig nu.
det har ar inte forsta gangen det hander, sa nu blir det att boka tid en manad i forvag sa man kan vara pa den sakra sidan.
det blir till att vara lite duktig i koket istallet for en gangs skull. jag har totalt tappat intresset for matlagning sen jag flyttade till Israel. jag vet inte varfor det har blivit sa, inte for att jag var nan stjarna innan heller, men tog mig atminstone tid till att gora det.
skulle ha velat aka till Ikea en svang ocksa, men det ar sa fruktansvart trakigt att ga runt dar ensam.
alla jag kanner jobbar idag. sa det blir nog annu en slo dag har hemma i hettan. suck!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

men bumsan,sluta klaga jag blir avundsjuk,här är det typ snöstorm och svinkallt!!! =( värsta depressionen,tar nog mitt pick o pack o kommer till israel.kram

2008-03-24 @ 10:43:02
Postat av: lilla jag

ha ha, jag vet!!! borde verkligen inte vara upprord over nat sa fanigt.
och det ar klart du ska komma hit. jag kanske kan fixa nat jobb at dig t om. kram

2008-03-25 @ 07:16:04

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0