...

totalt tappt i nasan flera veckor nu. svart att andas.
hander mig alltid under den har arstiden och forstar inte varfor. som om nan kort upp tva tamponger i borrarna.
ska till tandlakaren snart och fixa till "skonhetsfelen" i overkaken. sakta men sakert borjar mina tander bli raka aven dar nere. langtar tills ralsen tas bort, det stor mig fortfarande grymt mycket med lappen. tycker min profilbild blivit totalt forandrad p ga av det, men antar att det ar smallar man far ta for att se fin ut.

till nat helt annat. forra veckan salde vi en av vara bilar och borjar bli lite smatt uppspelt over vad vi kommer att "fa hem" snart. kan knappt barga mig, men vill inte bli for installd pa det forran det ar helt klart. ar t om mer exalterad an I fastan det inte kommer bli jag kor omkring i den, atminstone inte till jobbet. for dar far man vara glad att man inte fatt annu en skrama eller buckla pa sin bil av nan idiotisk forare som tryckt in sin bil pa en helt ofattbart for liten plats. hander mig alltid, jag parkerar snyggt och fint och nar jag kommer tillbaka ar jag inparkerad med 5 cm mellanrum bade fram och bak. jag kan fortfarande inte forsta hur folk tanker nar de gor sa. oftast far jag fraga om hjalp av nan kille pa gatan att fa ut min bil, och det brukar ga bra, men for i helvete da!!! fatta att ni inte far plats!!

image247
( i wish!! dear God, if u hear me... )


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0